Thursday, February 17, 2011

Alhamdulillah. Entri Pertama Menandakan Blog Ini Sudah Beroperasi Buat Julung Kalinya


Alhamdulillah sykur ke hadrat ilahi krn dgn limpah dan izinyannya blog ini sudah dapat beroperasi buat julung kalinya. Idea untuk menubuhkan blog ini adalah hasil perbincangan kami (ahli-ahli MPPPU) dimana blog ini diasaskan buat semua warga SMK Puteri khususnya Warga Pra U. Buat pengetahuan semua, blog MPPPU ini adalah yang pertama ditubuhkan dan kemungkinan akan terus diguna oleh warga-warga MPPPU akan datang.

Blog ini adalah untuk memudahkan semua warga SMK Puteri mahupun Pra U SMK Puteri mengetahui apa itu MPPPU di samping siapakah puncak kepimpinan kami. Selain itu, kami juga akan mewartakan sebarang aktiviti kami agar semua dapat mendapatkan maklumat dengan tepat tentang aktiviti yang kami jalankan..

Akhir kata, kami berharap blog ini dapat memberi serba sedikit faedah kepada semua Warga SMK Puteri walaupun byk lagi kekurangan yang terdapat dalam blog ini. Selain itu, bagi pihak admin pula, kami memerlukan kerjasama daripada kalangan Ahli-Ahli MPPPU bagi memajukan lagi blog ini dan seterusnya dapat memberi faedah kepada seluruh pelawat blog ini khususnya Warga SMK Puteri.

Akhir Kata Dari Kami Apa Yang Baik Datangnya Dari Allah S.W.T dan Apa Yang Buruk Itu Datangnya Dari Kelemahan Diri Kami Sendiri. 


| Sekian, Terima Kasih… Assalamualaikum. |
.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...